Leylaaa38 Kızlar çarşamba günü yumurtalarım toplanacak ve 5. Gün embriyosu transfer olacakmış inşallah.. taze transfer olanlar; Yumurtama toplamadan kaç gün sonra transfer oldunuz?
Busbushatun Leylaaa38 canim oncelikle yumurtayi topluyorlar ya onlar dollendikten sonra gun gun haber veriyorlar 5.gune kdr cikmayi basaran embriyolari 6. Ve ya 7. Gunde transfer edicekler
Benur Leylaaa38 merhaba arkadasim yaptiriyo onunda yumurtalar toplandi haber vericekler ama iki hafta fekan oldu doktor tam zaman vermedi
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 canm yumurtan toplaniyo seni ertesi gun ariyolar yumurta hakkinda bilgi vermek icin kac tanesi saglikli kaci dollenmeye basladi diye gun gün . Bilgi veriyolar eger saglikla 5.gune gelirse embriyolar 6.gun transfer ediliyo
Benur Leylaaa38 aynen tam olrak arkadasin anlattigi gibi yanlis aksetmiyim die o ayrintiya girmedim arkadasimida her gun ariyolwr mesela 6tane yumurta almislardi 3ü onlarin istedikleri zaman asimini gecip saglam kaldi
Leylaaa38 Busbushatun öyle mi 2 gün sonra yani bilmiyordum ben 5. Gün embriyosundan 1 hafta sonra felan zannediyordum😳😳😳
Zuhal6234 Busbushatun yumurta toplandıktan sonraki 5. Gün transfer oluyor bana o şekilde yapmıştı Dr um İnş mutlu haberi alırsınız 🙏
Busbushatun Leylaaa38 canim taze transfer olcagi icin zaten yumurtalar toplaniyor ertesi gun dollenme tamamlanmis oluyor sonra 5.gune kadr geliyorlarsa bekletmeden de transfer yapiyorlar kalanlari dondurcaklar
Zeynep5353 Elbet-birgun-kavusacagiz canım meraba yumurta toplama işlemi nasl oluyo anestesizmi degilmi ve transfer işlemi nasl oluyo acaba?
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 yokcanm adi ustunde 5.gun embriyosu😇insallah hepside ulasir 5.gunede kalani dondurursun🌸
Benur Leylaaa38 canim akişina birak lutfen kasma kendini bende bebek icin bekleme asamasindayim sabredelim.bu arada hangi sehir hangi hastane?
Leylaaa38 Elbet-birgun-kavusacagiz nasıl yani 5. Gün embriyosu direk aynı gün mü transfer ediliyor?💞😳
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 altinci gun falan ediliyo en azindan benmki 6.gunde tranferr olmustum 5.gune saglikla gelen diger embriyolarda ayni gun donduruluyo
Elbet-birgun-kavusacagiz Benur ilk tup bebegimi bende aygul hocada yapmistim ama negatif sonuc aldim.ne yazikki kii kesin tutucak gozuyle bakmisti aygul hoca.. insallah sizinki tutar
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 tuttu canm ama 7.haftada kaybetimne yazikki yasasaydi bu coktan dogmustu 😪nasip tekrar baslamayi dusunuyoruz insallah bizde bu sefer nasip olur
mercimeginanne Leylaaa38 bnm 3. Gün emriyosuydu. Pazartesi sabah yumurtam toplandı Perşembe günü öğleye doğru transferim gerçekleşti.
Elbet-birgun-kavusacagiz Benur atm plaza bulent berkere yaptirdim canm tutmustu ama kaybettik simdi yakinda yenidn basliycaz ayni doktora Aygul hocaya zam gelmis mi acaba Ben muayene 500 Tup bebek 8 bine yaptirmistik 2019 da