Elifyusuf41 Melos123 canım bende geçirdim çok istifra ettim ateşim vardı bi üşüyordum bi terliyordum yürüme sıkıntım oldu lavaboya gidemiyordum ama çok şükür atlattım bol bol meyve ye çünkü ilaç kullanamıyoruz ve dinlenmeye bak bol su iç
Mutiess Melos123 13 haftalık hamileyim bende covidim sıtma bile tutuyor titreye titreye bir hal oluyorum. Bol vitamin al canım et ve tavuk sulu çorbalar iç bol su iç bebek için endişelenme onlara hiçbir zararı yokmuş. Hatta onlar bize hücre salgılıyormuş ♥️
Zehra86 Melos123 merhaba ben geçirdim ve 3 gün çok ateşlendim iki kere serum takıldım o toparladı beni birde dua ile toparlandım çok şükür
Melos123 @Elifyusuf41 Elifyusuf41 teşekkür ederim cevap verdiğin 🥰 hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻
Elifyusuf41 Melos123 inşallah ☺️Bebeğin içinde endişelenme rabbim koruyor onları bende endişelenmiştim karantina biter bitmez doktora gittim çok şükür hersey yolundaydı dinlenmene bak sen 😌
Melos123 Mutiess cevap verdiğin için teşekkür ederim canım 🙏🏻 Ben de 11 haftalık gebeyim aslında covid değilim ama tedbir almak için dizinde deneyimlerinizi öğrenmek için yazdım. Çok şükür içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🙏🏻