iyi akşamlar arkadaşlar bir sorum olucak size . 4 haftalık hamileydim betam 218 den 57 ye düşmüş perşembe günü doktor düşük yapıyorsun demişti 1 haftaya kanaman başlar dedi bugün hafif kan gelmeye başladı ama aynı zamanda bugün regl olma günüm şimdi bu regl mi düşük mü acaba regl bitince ekstra düşük kanı da gelicek mi yoksa ikisni bir mi görüyorum