26Merve yanma tarzı değilde kasıklarımda ara ara iğne batması gibi veya adet olacakmışım gibi sancılar oluyordu. Bir de haftaların kendine özgü bazı belirtileri oluyor, birkaç gün geçince bişeycik kalmamış oluyor. Mesela 16+5 olduk bugün karnımın altında bir ağırlık varmış gibi oluyor hafif kasık ağrısı yapıyor. Daha önce olmayan birşey olduğu için birkaç gün daha kontrol edip ona göre doktoruma danışıcam. Biraz daha dinleyin kendinizi, şiddetli ağrı, kanama tarzı belirtiler olmazsa doktorlar herşeyin normal olduğunu düşünüyorlar. Ama yinede aklınıza takılacak kadar rahatsız ediyorsa doktorunuza danışmakta fayda var tabiki.