ismayilin_annesi Kızlar bu sabah suyum geldi birazda sırtımda sancı vardı ama sancılarım falan yoktu açılışım 3sm hastanedeyim şuan suni sancı veriyolar bana dua efin sap sağlim doğurayım
Cigdemarya Sağ salim al kucağına inşallah bir avazda dogsun kuzucuk şimdiden geçmişler olsun. Allah analı babalı büyütsün 🙏
sudamlasi İnşallah bende bi gün burdan doğuma giriyorum dua edin diye post açarım 💁 Allah yardımcın olsun inşallah ayetel kürsi okudum sana😊
Ozlmnlsu Rabbimin bütün duaları üzerine olsun tek avazda doğurmayı nasip etsin bebişin vatanına milletine ailesine hayırlı evlat olsun 🙏