sezeny kızlar yenidoğan alışverşi için toplamda 5 li hastane çıkışı ve tulumlardan kaç tane alsak yeterli olur acaba
CnsuSert sezeny 5 li hastane çıkışı 2 adet alsan yeterli bence. Diğerlerini altlı üstlü takım şeklinde alın bence hem daha uzun kullanırsınız hemde daha uygun olur😊 ben öyle yaptım
aylinsss sezeny bir tane onlu bir tane beşli aldım haatane çıkışı iki tane ayaklı alt üst üç beş tane ayaklı tulum ve on kadar zıbın çeşitleri aldım bebek iri olursa diye üç tane 3.6 ay alt üst pijama gibi takım aldım birtane de aşıys kontrole götürmek için kalın polarlı dış tulum aldım eksik geliyor gözüme üç tane falanda ayaksız tulum alsam mı diyorum
sezeny CnsuSert bu uyku tulumları vs var canım onlardan ne kadar alsak yeterli yada alt üst takım acaba çok güzel şeyler var kafam karışıyor az mı çok mu alıyorum diye 🤦🏻♀️🙈
CnsuSert sezeny uyku tulumu senin tercihin canım ben gerek duyup almadım 😊 ben sana aldıklarımı söyleyim fikir olur. 2 adet 5 li hastane çıkışı 6 veya 7 adet altlı üstlü takım 1 adet peluş battaniye 1 adet en kalın battaniye (adını bilmiyorum) 3 adet müslin
CnsuSert sezeny yenidoğan için çok bişey almak istemedim açıkcası. Kullanmayacağı şeyleri dolaba doldurmak mantıklı gelmedi bana😊 dolabı dolu fakat hep boy boy