Merhaba arkadaşlar şu an 13 haftalık hamileyim, en son 7 haftalıkken doktora gitmiştik. Korona ve hastanelerdeki doluluk korkusundan bir iki hafta sonra gitmeye karar verdik. 7. Hafta fotoğrafımız da burada 😊 Yorumlarınızı bekliyorum. Etrafımdaki hamilelerin hep keseleri yuvarlak, benimki fasulye gibi. Sizin nasıldı ? ☺️
