svdmm16 yine de her ihtimale karşı Progestan hap alın İçin derim, tabiki bir doktora danışarak. Benim ilk haftalarda dışarıda bi kanamam yoktu ama içte kese kenarı yerleşme kanaması var demişti doktor ve günde bir tane progestan iç demişti. Bir zararı olmaz dedi. Bebeğin vücutta tutunmasını sağlıyor bu hormon. Benim 12.haftada dış kanamam olduğunda (çoktu) arkadaşların dediği iğneyi yaptırarak progestanı günde üç defa olmak üzere 8 saat arayla aldım. Malesef Progestan hapını bırakmıştım bir ay önce.bol su İçin, sol tarafınıza cenin pozisyonunda yatın, bol bol dinlenin. Doktora gitmediğiniz için folikasit de başlamamışsınızdır ( onun içinde başka vitaminler de var). Eğer hastaneye giderseniz doktora danışın, onaylarsa bebiş için de kendiniz için de kullanmayı geciktirmeyin.