Kesinlikle korkulmamalı.. bende günlerce tedirgin olmuştum çok korkuyordum. Acaba canım çok yanarmış mıydı? Erkek doktorum birde.. utanırım falan. Ama açık açık söyledim korkuyorum acır mı diye. Doktorum o kadar rahatlattıki çok kısa sürecek dedi.. önce ultrason aletini daha sonra iki parmağını soktu toplasanız 1 dk anca sürdü.. acıdı ama arkadaşın dediği gibi kastığım için anlık bir acıydı. Kesinlikle korkulmamalı☺ Hatta doktorum çoğu hastam normal Doğum isteyip bu çatıda avaz avaz bağıran oluyor dedi. Beni sakin görüp normal doğumu çok rahat yapacağımı söyleyip iyice cesaretlendirdi☺☺ Birde ben çatala çıkmadım, sedyede bakıldı muayene olduğum yerde