Prensesimgeliyor12 Kizlar 3 Aralık’ta doğum yaptım 38+3 de şuan 4. Günümüz kontrole gittik baş çevresi 33 cm olması gerektiğinden küçük haftalık kontrol edilecek dediler çok üzülüyorum başına böyle bişey gelen var mı düzelir mi ne olur