Pamukseker__ o kadar kokulucak birşey değil. Sakin kendinizi kasmayın . Strese sokmayın. Bence çok korkuyordum. Doktorum benim çok sertti bana hadi hadi işimiz var acele et
ameliyata gitmiyorsun sakin ol gibi falann gibi cumleler kullandı. Ve beni strese soktu. O yüzden çok kastım kendimi. Hiç acılı birşey değil. Sadece 2 3 saniye bir sancı hissediyorsunuz karnınızda kadınlarımıza bu adet ağrısının biraz fazlası olabilir. Acı falan olmuyor. Sadece sancı oluyor o da ,4 5 saniye