isilay
Emzik konusu biraz teferruatlı bir konu aslında… Aldım ama ilk zaman vermeyi düşünmüyorum çünkü bebeğin meme tutmayı öğrenmesi, doyma derecesi filan bi görmem lazım. Memeye alışması lazım ki emziği sadece güvenli bi uyku arkadaşı gibi kullansın. Ne gibi durumlarda kullanacağımı bilmediğim için net bir şeyde söyleyemiyor insan. Mesela sürekli emzik vermeyi düşünmüyorum ben, uykuya dalarken filan sıkıntı çektiği zamanlarda.