Kızlar merhaba,
burda sürekli dogum hikayeleri okuyordum kendi hikayemide sizlerle paylaşmak istedim.
40+1de sıfır sancıyla güle oynaya doğuma gittim diyebilirim. ilk gebelik olunca sürecin nasıl olacağını kestiremiyordum. danismadaki kiza dogum icin geldim dedim. o da sezaryan listesinde adiniz yok dedi. ben normal dogum yapacagimi soyleyince sasirdi.. 3 gun onceki kontrolumde doktorum jel ile dogumunu baslatiriz demisti.. 10.30 da dogum icin giris işlemlerim yapildi. 13.30 a kadar sıfır sancı pilates topuyla oyalaniyordum. Ebe geldi benim hic sancim yok dedim. nstye bagladilar 70 80 cikiyor sanci düzeyim. Ben hissetmiyorum.. Sonra doktorum geldi bir kontrol edelim dedi 4 cm acilma olmus.. suyunu açıcam sancıların başlar o zaman dedi. Açınca hafif karin ağrısı oldu. nstye bağlıydim. o yuzden uzanıyordum. Saat 15.20 gibi kustum. bir on dk sonra siddetli sancilar basladi. Tuvaletim geldi dedim eşime. Eşim ebeyi çağırdı. yine alttan bir kontrol ettiler. ebe bana hadi tuvalete git dedi. ben tuvaletteyken esime doğum baslamis göturecegiz cikinca demis. Hakkaten tuvaletten ciktigim gibi dogumhaneye gidiyoruz dediler. Kusma ve tuvalet ihtiyacının dogum oncesi oldugunu okuyordum burdan dogruymus. dogumhaneye aldılar beni.. ilk gebeligim olmasina ragmen 3 ikinmada geldi oğlum. Kabız olmussunuz gibi şiddetli ikinmaniz gerekiyor kızlar… Eşim dogumhaneye girisim ve bebegi cikartmalarinin arasında 5 6 dk olduğunu söylüyor.
Yani o siddetli dogum sancısını 10 dk kadar cekmis oldum kizlar… zaten o sirada oglum gelmek icin baski yapıyormuş… ondan oncesi hafif karin ağrılarıydı… ve siddetli sancilar arasında da agrisiz gecen zamanlar oluyor… dinleniyorsunuz arada… ilk kez doğum yapacakların pozitif olmalarını tavsiye ederim… ben hep dogumun güzel geçeceğine inaniyordum. Öyle de oldu şükür…
Nacizane önerilerim
Mutlaka depend alın
Ilk emzirmede catlak kanama olmasin istiyorsaniz Gümüş Kapak alın dogum öncesinde kullanmaya başlayın hatta..
Istanbul anadolu yakasında oturuyorsanız Çamlıca Erdem hastanesi Adalet Hanımı tavsiye ederim.. dogum oncesi sirasi ve sonrasında şefkatli ve güleryüzlüydu. Ben 6 7 doktor degistirdim.. En sonunda Adalet hanımda karar kıldım.. iyiki diyorum…