Lütfen sabitler misiniz?
Anneler bir şeyi merak ediyorum. 38+2 haftalık hamileyim. Aşırı derecede kan değerlim düşük çıktığı için damardan kan alıyorum. Bebeğimin eşinde ciddi anlamda yaşlanma var dedi ve 10 gün içinde sadece 20 gr aldığını söylemişti. 3 güne bir nst bağlanıyorum. Merak ettiğim şu; gebelik diyabeti çıkmıştı 1 ay önce çocuğum iri falan değil normal doğum müsaitim doktorum bugün şeker olduğu için 39dan sonrasını beklemiyoruz suni sancı ile doğumunu yaptırıyoruz dedi. Ne açılma ne nişan olmadan suni sancı verilebilir mi ya ilk gebeliğim sonradan pişman olacak bir şeye izin vermek istemiyorum.