BarlasMom94 Merhaba arkadaşlar bu ürünü alan var mı Daha önce. BİM’e gelecekmiş alıp bebeğimin odasına koymak istiyorum. Alanlar varsa nasıl bir şey yorum yapabilir misiniz
Esmanur_97 BarlasMom94 migrostan aldım iki gün önce canım 35₺ ye pille çalışıyor kullanımı kolay kız kardeşim kullanıyor ☺️
Alps BarlasMom94 ben almanyadan almıştım. Benimki hem pilli hem şarj aleti var. Işığı felan iyi. Güzel dekorasyon ürünü😄 öyle duruyor kenarda 😄 instada hikaye atacakken yazılarını o anki mood a göre düzenleyip arkaplan yapıyorum😊
Damlahtp BarlasMom94 benimkide usbli çalışıyor pili varmı yokmu dikkat etmedim hala öyle paketli duruyor😂
BarlasMom94 Esmanur_97 teşekkür ederim. Bende odası çok boş oldu almak istiyorum ama danışmak istedim çok sağolun 😊
BarlasMom94 Alps bende bebek doğduktan sonra fotoğraf için kullanırım diyorum. Bir de odası çok boş kaldı o yüzden almak istiyorum. Teşekkür ederim 😊
BarlasMom94 Damlahtp senden alayım ben onu direk 😄 Migros’a ve trendyola bakayım da daha uygun fiyatlarada varmış