Erci Bence de normal üzme kendini.. Benim kayınvalide de suan oğlumu zayıf buluyor her gitmem de anam bu cocuk cok zayıf üst komşunun çocuğu tosuncuk bu niye bole diyip duruyor.. ac saklıyorum bu çocuğu dedim bende.. ama hala daha aynısını söylüyor.. yapı meselesi yediriyorum almıyor ne yapabilirim dedim aman ne bileyim cok zayıf az kilolu olsa ya diyo anlatamazsın böyle insanlara bise oyuzden hic canını sıkma