Ipek0z Merhaba arkadaşlar bebelimanı hesabından alışveriş yapan var mı? İnternet siteleri de var bayağı uygun fiyatlı ürünler var sizce güvenmeli miyim?
Mutlubirannee Ipek0z Ben 2 ürün aldım okadar kaliteli geldiki. Sonra 5 tane tulum sipariş verdim 15 tl olandan renk renk. Yengem gördü çok beğendi oda cocuğuna birsürü sey aldı
Yesim18 Ipek0z ben nerdeyse bütün tulumları ordan aldım aşırı kaliteli ve güvenilir sipariş 2 günde elinde ben çok memnun kaldım
Ipek0z Mutlubirannee Zeynep_cekim Yesim18 çok teşekkür ederim güle güle kullanın inşallah 💙💙 ben de sipariş vereyim o zaman👏🏼👏🏼👏🏼
Zeynep_cekim Bende 3 takım sipariş verdim gayet güzel beğendim , yıkadım ne renk soldu ne başka bişey oldu