Arkadaşlar ben hamile kalmadan 3 ay önce folik asit kullandım şimdi 10+3 günlük hamileyim hergün 1 tane 400 mg kullanıyorum kutunun içinde 28 tane var ve son 2 tanem kaldı tam 12.haftaya kadar içiyim mi yoksa yeterli mi sizce doktoruma do soramıyorum