Aysellll
Bende şu an 37+5’im. Bu zamana kadar herhangi birşey yoktu. Geçen hafta kontrolümde tansiyonum yüksek çıktı. Hemen idrar testi istedi. Albümin yüksek çıktı, idrarda protein yani. Dr’um hemen sondayla tekrar idrar alınmasını istedi. İnan çok korktum. Sonda takıldı, tekrar idrar alındı. Sonuçta sondayla alınan idrar örneğinden hiçbirşey çıkmadı. Ara ara tansiyonunu ölçtür. Tuzlu ve hamurişi yiyeceklerden uzak dur. Kontrol edilmesi gereken bi durum. Allah’a emanet minnaklar 😊