Busra3496 ilk oğlum 17 yaşında onda yaptırmıştım ve riskli çıkmıştı kendimi çok yıpratmıştım beşinci ayda detaylıya giresiye kadar hergün ağlamıştım detaylı doktorum bebeğin çok sağlıklı olduğunu söyleyince anca rahatlamıştım ve bana böyle testlerde kesinlikle sonuç alınmaz annenin o anki hormonlarıyla alakalıdır zaten ense ölçümlerinde bir problem yoka ve anne bebeğini aldırmayı düşünmüyorsa hiç gerek yok demişti. Oyüzden ikinci ve üçüncüde yaptırmadım rabbime hep dua ediyorum doğduktan sonra ve yaşarken engelli olmayacaklarının garantisi var mı yok hepimizin öyle o yüzden sende hep dua et🤲🏻🤲🏻🤲🏻