Kızlar 39+1im bu sabah nişanim geldi oglen de kontrolüm vardi zaten hastaneye gittim gebe polikliniğine,37. Haftadan sonrasına acil bakıyo acile in dediler indim. Once yeşil alana gönderdiler orası bakmadi sarı alana gönderdiler tam 1 saat muayene sırası bekledim ve orda covid şüpheli bi hanımda vardi. Alttan muayene oldum acikligimi söylemedi yok dedi. Nst ye girdim o anki atmosferden o kadar kendimi kastım sıktım ki 2 defa 40lara cıktı sancim. Yanimda kadın Yardim edin diye diye bagiriyodu 1 allahın kulu da bakmadı. Nst bitti hemşire taburcu olabilirsin dedi Sonuç dedim suyun gelirse sancin gelirse gel dedi cıktı yanımdan. Şu anda orda doğum yapmak istediğime emin değilim Çok çok çok kötü bi ortamdı.