Betus344 ben sezeryan oldum. arkadaşım var ama normal yaptı o. mavi desenli önlükler varya onlardan giydirmişlerdi. ama yinede gecelik almanızı tavsiye ederim sezeryanda olsa normalde olsa doğumdan sonra alttan muayene oluyo ilk 5-6 saat gecelik lazım yani. ben herşeyinden çok memnun kaldım hastaneden de canan hanımdan da.