Nazmel ben ilk Avicennaya gitmiştim memnun kalmadım,ilk gebeliğimdi testler yapılmştı ama bana 1 ay sonra kontrole gel dedi hiç bir ilaç da vermedi,troidim yüksek çıktığı hâlde hiçbirşey demedi, sonra düşükle sonlandı. şimdi onun biraz ilerisinde soner bey var ona gidiyorum çok memnunum