mervedogan Merhaba canım anneler 36+5 haftalığız nstye girdim düzenli sancılarım var ama rahimde açıklık olmadığını söyledi doktorum erken doğum olma olasılığı var mı sizce
Naaz mervedogan acilma olmaması daha iyi haftanız erken çünkü bebis daha gelişimini tamamlamadi.37 de NST de bendede Sancı çıkmıştı ama ben hiç bisey hissetmemiştim biseyde yapılmadı. Bebek hareket ettikten sonra normal dedi Doktorum rahim kendini hazırlıyormuş kasilmalara.