_TuBaa_ Ayskem Keseye göre, bebeğin sağda mı solda mı, filan diye öyle bir şey yok demişti doktorum. Hele ki keseye göre.
annepanda Ayskem doktorum bana solda dollenmiş böyle olunca kız diyorlar bakalim ne olacak dedi. Ve kız.. 😍
Amineberra12 ogluileannesi url=https://hizliresim.com/M3DZe7][img]https://ı. Bana da bu bakarmısınız?
Zeycannn Zeynebbagiss Google hızlı yükle yaz resmi yükle ve altta çıkan url linkini kopyala ardından burda yapıştır yapıyorsun canım
Sevilay7 ogluileannesi banada bakarmsın canım 12 haftalık https://imgyukle.com/i/Y5Zknq https://imgyukle.com/i/Y5ZhcS https://imgyukle.com/i/Y5ZQfp https://imgyukle.com/i/Y5Znax https://imgyukle.com/i/Y5Zieb
Bor Zeynebbagiss merhabalar bebişiniz yanılmıyorsam kız yüklediğiniz fotoğrafta doktorunuz iki bacak arasını çekip vermiş