Cemrece valla doğuma gidene kadar bende korkuyodum herkes farklı bişey anlatıyodu yok duvarlara vuruyodum ağrıdan yok yatağı parçalayacaktım ağrıdan falan diyenler yüZünden bende korkuyodum ama hiç öyle bişey yok gerçekten bak sen kendini rahatlattıkdan sonra gerisi kolay tabi ki güllük gülistanlık değil bebek doğuracaksın ama çok da abartıldığı gibi değil dayanabilirsiniz emin olun o an doğucağını düşündüğünüz için direnebiliyosunuz heyecan geliyo zaten doğum zamanı korku yerine 😍