Arkadaşlar daha öncede yazmıştım iki düşüğüm var kan pıhtılaşması çıktı. Bu ay klomen ve çatlatma iğnesi vurulmuştum. Bugün 14.gün kan testi verdim. 27 çıktı gebelik olabilir dendi. Dua istemiştim sizler bana dua etmiştiniz. Dua eden etmeyen herkesten Allah razı olsun. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah ❤️İnşallah tekrar aynı şeyleri yaşamam.. ve bu kez gebeliğim sağlıklı ilerler. Hepinizi seviyorum güzel anneler anne olmak isteyenler❤️