Ozlem8989 evet bana da dediler de ben nişanlıyken gitmiştim evlenince de devam ettim boşuna yazıldın hormonların bozulucak falan diye çok söylediler bi üzülmemiştim değil ama sımdı iyi ki gitmişim diyorum nerdeyse 1 senedir gitmedim birşey yok yoksa göbek çıkınca başardım bilmiyorum 😂