Selin2 Mujizam yenidogan hastane çıkışı seklinde 0 ya da 0-3 gibi yaptırın bence🥰 genelde küçücük daha sevimli oluyo ❣️
Seyma2861 Mujizam ben yeğenime yaptırmıştım 3,5 kg üstüydü bebek 3,6 ay yaptırmıştım cuk olmuştu. Kendi bebeğim içinde gene aynı yaptırırım sanırım