Gzdedsgrn canım ilk hamileliğimde bebeğim makat gelişli olduğu için ve dönmediği için bende sezeryan oldum. Tabiki gönül ister ki en sağlıklı olan şekilde doğum yapalım ve bebeğimizde bunun tüm faydalarından yararlansın ancak bazı durumlar sonucunda ne yazık ki olmuyor ve insanın elinden bişey gelmiyor. Çevredeki insanların dediklerine sakın kulak asma neden dersen şimdi iyisin, doğumdan sonra gör sen bide. Onu neden böyle yaptın bu böyle olur bla bla bla… İnsanlara kulak asma. Her şekilde Rabbimin izniyle anne olacağız ve bu kendimizi ve bebeğimizi koruyacak şekilde olmalı.. Sezeryan sonrasında çorba, kahve, hurma sık sık tüket. Hem ağrıların hafifliyor hem de sütünün hemen gelmesine yardımcı oluyor. Sen aileni düşün, boşver millet ne derse desin. Onlar için doğurmuyoruz 😇🌺