Selamlar 🙋🏻♀️
16 haftalık gebeyim 🤰🏻
2 hafta önce gittiğim devletteki doktora cinsiyet sorduğumda daha erken ama erkeğe benziyor demişti.
Bugün başka bir doktora gittim özelde bakar bakmaz bebeğin kız dedi.
kendimi erkeğe adapte etmişim fark etmeden 🥴
duyunca çok şaşırdım. Acaba bu haftadan sonra cinsiyeti değişme ihtimali var mı yani bir ay sonra gittiğim de yok geri erkek bu demezler di mi 🤦🏻♀️ Tam bişeyler alalım falan diyorum her seferinde başka şey söylenir mi diye çekiniyorum 🙄