Ysmn_11 tek pozitif demek mevcut ama çok fazla yok demek oluyor, tek başına yorumlamıyor doktorlar. Sayısal değer olarak bakılmamış mı? Lökositiniz de var mı? Tuvalette yanma yaşıyor musunuz? İdrarınız ne renk? Eritrositin yanında bunların da öğrenilmesi gerekiyor bir sonuca varmak için