Eerrennn_ Kizlar demir ilacini kac mg ve kac adet olarak nasil kullaniyorsunuz, benim demir eksikligim basladi biraz gunde 2 adet 100 mg almami söyledi dokdor 2 hafta boyunca. Siz nasil kullaniyorsunuz
Rmeysa_1661 Eerrennn_ ben 13.haftadan beri günde bir tane içiyordum daha da düştü değerlerim diye günde iki tane almaya başladım ilacımı da değişti ekstradan devit 3 te verdi 30 haftalık hamileyim
Karsesi Eerrennn_ maltofer fol kullanıyordum bir türlü yükselmedi demirm bu da çarpıntı ve düşğk tansiyon yaptı. Gecen hafta oroferon verdi doktor 80 mg gunde iki tane kullanıyorum
BarlasMom94 Eerrennn_ demiriniz kaç değerin de acaba. Bende de eksiklik var doktorum takviye vermiyor ya 🤦🏻♀️ Gerek duymuyorum diyor sürekli
Eerrennn_ Karsesi kac hafta 2 adet almaniz gerektigini söyledi acaba doktorunuz. Benimde ara sira gözum karariyor basim dönuyor tansiyondan sanirim
Karsesi Eerrennn_ tansiyonunuza bakın benim 6-4 oluyor tamamen görüntğ gidior çok korkmustum ama demir eksikliğindenmiş
Karsesi Benim hemogram 10 falan maltoferi aylardır kullandım bi gelişme olmadı sonra bu oroferondan iki kutu yazmıs 33 haftadayım sonuna kadar kullanıcam doz ayarlamasını doktorunuz değerinize göre yapar
Eerrennn_ Karsesi Evet canim baktirdim bende dusuk cikti demir takviyesi aliyorum susn ins duzelir bende sekerden kaynakli sanmistim. Bu demir ilacinin tek kötu yani karin agrisi yapiyor
Karsesi Eerrennn_ aynen bende şeker mi diye çok korkmustum düzenli için inşallah benşm hala düzelmedi. İki saat önce ve sonra süt ve süt ürünü tüketmiyorum emilim azalmasın diye o kadar dikkat ediyorum yok yükselmiyo
Aslgnzr BarlasMom94 canım demir çok önemli sen internetten de araştır başka doktorlarada sor tabi ama benim gittiğim doktorda vitamine filan aşırı karşı fakat demir doğumdan sonrada kullanılıyor değerlerine bakmıyor bile ki bunu sağlık ocağındaki ebe bile takip ediyor demiri ona göre doktorun yazmadıysa yazalım diyorlar prof dr a giden tanıdıklarım var onlarda kullanıyor demir
Aslgnzr BarlasMom94 haftalığınada bağlı başlanması fakat sana şöyle özetliyim şimdi bücudumuzdaki kan artıyor ya bebek için kandaki alyuvarların demir ihtiyacıda doğal olarak artıyor bu yüzden takviye almamız gerekiyor günlük demir ihtiyacın bebek büyüdükçe yani kan arttıkça artıyor
BarlasMom94 Aslgnzr benim doktorum da Prof dünyanın parasını veriyorum ama vardır bir bildiği diye bir şey demedim. Alt sınır 12 olması gerekirken değerin benim şu an 10
BarlasMom94 Aslgnzr 38 haftalığım. Doktorum gerek duymadığı söylüyor arada başım dönüyor eksiklikten mi acaba bilmiyorum. Son 1 aydır Demir değerim olması gerekenin altında