Gulcan1990 17 haftalık gebeğim yaklaşık iki haftadır az bi şekilde kanama ve kahverengi lekelenme geliyodu doktora gittim progestan verdi yat dinlen düşük riskin var dendi bugün yoğun bi şekilde kanamam var ve hep dedikleri dinlen devlet hastanesi pek ilgi yok
mlsmrtgl Gulcan1990 Yani ne yapacaklar ki ? Tek çözümü dinlenmek özelede gitseniz doktor progestan verip yatın dinlenin diyecek size
Deletedmom95 Gulcan1990 bugun tekrar gittiniz mi ? Genelde de zaten eğer kesede kanama alanı ve ya bebekte sıkıntı olmadığı müddetçe progestan veriyotlar. Ama cidden bu sürede hep tatmanız tuvalet harici kalkmamanız gerekiyor.
Rmeysa_1661 Gulcan1990 devlet hastanesi diyerek ötekeliştirmeyin bence ellerinden geleni yapar her doktor. Düşük riskinde genelde ihtiyaç dışı ayakta durmamak ve verilen ilaçları düzgün kullanmak gerekir başka yapılacak malesef bişey yok. Kanamanız çok yoğunlaştı ise acile gidin
burcuhazal Benimde ilk hamileliğimde çok hafif lekelenmem olmuştu progestan kullandım 15 gün sonra kahverengi kanama yaşadım doktor kontrol etti bebekte bir sıkıntı yok dedi 15 gün daha progestan kullanmıştm bir daha olmadı kanama
Bsmlh Rmeysa_1661 sizin otekeleştirmeyin dediğiniz devlet hastanesının yaptığı hata yüzünden erken doğum yaptım ben her devlet hastanesi bir olmaya bilir ama herseye erteleyıp beklettikleri kesin
Bsmlh Gulcan1990 allah allah ama ya proluton deport yada Protestan iğne başlanmalı artı rahım direnci ölçülmeli o haftada cok onemli
Gulcan1990 Bsmlh kesinlikle katılıyorum resmen beni başından kovar gibi davrandılar çocuğun sağlığı hakkında bilgi bile verilmedi
Rmeysa_1661 Bsmlh sorun devlet ya da özel hastane olması değil sorun karşımızda ki doktor eğer işini severek yapıyorsa ertelemiyor. Ama inanın para için yapıyorsa özel hastane bile fark etmiyor malesef