Happinessoon gözlerimi çizdirmiştim artelac suni gözyaşı kulandım hamileliğimin ilk haftalarında da kullandım dr a sordum bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Dr.unuza danışın. Damlalar lokal olduğu için problem olmuyor sanırım bazıları hariç. Damlattiktan sonra burnunuzun üst tarafını baş ve işaret parmağınızla sıkın hemen bekleyin biraz gözlerinizin hemen altı. Biz 34 haftalık olduk şükür bir sıkıntımız olmadı. Ama dr.unuza sorun mutlaka o zaman içiniz rahat olur.