Mervemine Bsraozturk daha öğrenemedim canım çarşamba detaylıya giricem o zaman söyler doktor herhalde ☺️
Sevcaninan Bsraozturk iyi gidiyor çok şükür 16 ncı haftanda gitmiştim 256 gr demişti doktorumuz bakalım haftaya detaylıya gireceğiz ozaman daha net belli olur☺️ Sizin nasıl gidiyor
Bsraozturk Mervemine söyler bende 17 haftalıkken detaylıya girmiştim kilosunu ilk o zaman duydum şimdi 19+4 olduk bugün doktorunda söyledi kiloyu bundan sonra düzenli söylerler 😊
A2017 19 haftalık olduk bızde en son 16 gittim doktor soylemedi bende 21 hafta da ayrıntiliya gıtcem ozman kilosu boyu cinsiyeti netlestrcez ınsallh 🙏
A2017 Bsraozturk hayır tam emin olamadılar bir kız bir erkek dıyıp durdular bende 21 haftayi bekliyorum ayrıntılı için cnm
Bsraozturk Sevcaninan maşallah canım benim 17 haftada 201 gr demişti doktorum 😌 çok şükür iyiyiz bide 15 aylık bebeğim var vakit çok çabuk geçiyor 😅
Bsraozturk Sevcaninan tarama testlerimde free beta hcg değerim düşük çıktığı için doktorum yönlendirmişti o yüzden gittim canım normalde detaylı kontrolüm 2 hafta sonra o zaman yine gidicem😊
Sevcaninan Bsraozturk ohhh senin 2 nci geliyor tecrübelisin ben neyle karışılacağım sürekli diye düşünmekten kendimi alamıyorum hele Doğum korkusu en kötüsü🙈
Bsraozturk Sevcaninan Evet canım 2.gözümü korkutuyor diğeri de daha ufak olduğu için naparım diye😅 bi şekilde büyüyüp gidiyorlar öğreniyorsun tanıyorsun zamanla her şey yoluna giriyor 😊