Kızlar merhaba gebeliğimin 23.haftasındaym ve nerdyse 16.haftadan beri magnezyum kullanıyorm velbon markası mavi bir kutu doktorum verdi.ama cok ise yaramıyor gibime geliyor genede gece yatarken kalça bacak kemik agrılarm ck oluyor. Kullanan var mı memnun kalan yada kalmayan?