Bu hafta ağrılı haftalara başlıyoruz yani desenize erken doğumdan korktum walla hastahaneye gitmeye de korkuyor insan şu süreçte yaptım magnezyum alıp biraz daha iyiyim ama bebek hareket ettikçe canım açıyor sanırım daha çok bebeğim içeride geriniyor resmen