Sevdabozdemirr Merhaba hamiş anneler ben 17+5hamileyim hafta soylerken 17 haftalik mi demem gerekiyor 18 haftalik mi ? 🥴
Aysn6767 Sevdabozdemirr 17+5 demek 18.hafta icindesiniz demek, 18+1 oldugunuzda da 19. haftaya girmiş oluyorsunuz🌸
Sevdabozdemirr Aysn6767 suan soranlara 18 demem 18+1 de soranlarada 19 demem gerekiyor dogrumu anladim 😁
Sevdabozdemirr Mommy2b ya aslinda benim son adetim 30 temmuz o hesapla baktığımda 18+4 oluyor ama ilk kontrollerimde doktorum 5 ağustos diyceksin dedi bende ona gore takip ediyorum soranlara 17mi diyim 18 mi 19 mu kafam karisiyor hep 😂😂
idiloska Benim de bu hafta olaylarında kafam karışıyor. 10+3’üm sanırım 11’in içindeyim. Karışık biraz
Sevdabozdemirr idiloska benimde karisiyor hep hele ay hesabi yapmak işkence oda hafta olarak tutmuyo 😂😂