Cigdm ben ultrsona gitdigimde bana ne kese mm ne bir sey fon hiccc bir sey soylemedi.kagiz fln vermedi . Sadece ultraon resmin verdi. Dedi 3 haftadan sonra gel. Benim dr. Benim doktorum ve ulteaonada kendisi bakti belkide ruzum bulmadki soylemeye cunki kendisi bakiyor zaten ulteaonda