Kızlar burayla pek alakası yok ama belki bilen tecrube eden biri vardır diye yazıyorum. Babam siroz hastası karaciğer iflas eşiğinde. Kan değerleri trombosit vs aşırı düşük ve sürekli kanama geciriyor. Henüz nakil sırasına yazilmadik abim annem ve ben canlı verici olamıyoruz hepatit b tasiyicisiyiz. ( Aşiliyiz ama veremiyoruz diye biliyorum emin değilim ) ailesinde etrafında veya işinden dolayı bilgi sahibi olan var mı ? Kadavradan sıranın çabucak gelmesi için ne yapmalıyız hangi hastane doktor vs tercih etmeliyiz ? Ayrıca dualarınıza da ihtiyacımız var..