Arkadaşlar 5 gündür göbek deliğimde kaşıntı var ve ara ara çok aşırı olabiliyor. Ayrıca daha önceden kremlediğimde veya yağladığımda göbeğimde kir olmuyordu fakat şuan donmuş şekilde küçük şeyler çıkıyor içinden.. Doktora gittim konu hakkında bir şey demedi 🙁 aynı şeyi yaşayan oldu mu?