Ozgeemrahh Hanımlar merhabalar bugün kan testi yaptırdım beta değerim 213 dedi doktor ama son adet tarihime göre hesapladigimizda 4 haftalık oluyor beta degerlerinden hic anlamam biraz kasıklarda ağrım var doktor 1 hafta yat dinlen dedi başına gelen varmı
Birgul Ozgeemrahh betanın haftadan ziyade 2 günde bir 2 katı artması önemli olan takip etmelisiniz. Kasık ağrısı yerleşmeden dolayı normal dinlenin ağır ii yapmayın sağlıkla ilerler inşallah 🤲🏻🌸
Zeyyakup Ozgeemrahh Canım beta değerim 466 çıkmıştı benim sağlık ocağında verdim ben kanı oradaki hemşire bana 3 haftalık hamilesin demişti daha sonra doktorum aradım bir daha kan ver beta değerin 2 katına çıkarsa sağlıklı gebelik demişti 1000 çıktı bu sefer hemşire bana 5 haftalık dedi doktor gittiğimde ultasron 4 haftalık çıktı 1 hafta geride geç döllenme dedi doktor.
lifeofmybaby Ozgeemrahh beta değerin gayet güzel 2 gün sonra tekrar gitmen gerekiyor Yükselmesine bakılmadı gerekiyor. 2 gün sonra değer 2 katına çıkması gerekiyor sağlıklı bir gebelikse🌸