Bebislerimiz Merhaba, 32 haftamdayim bugun kan sonucuma gore guatr 3,23 çıktı doktor endokrin bölümüne gorunmemi istedi internette de saçma sacma seyler yaziyor 🙄 Hepimiz saglikla kucagimiza alalim bebislerimizi