ekrnz Kızlar doğum parası dediğiniz doğum iznine çıkıcınca aldığımız rapor parası mı ? Özel sektörde çalışıyorum detaylı bilgisi olab yardımcı olabilir mi ? 9 ayın sonunda rapora çıkmadan işten ayrılsam alabilir miyim