42_Saripapatya_42 Yesimmm1 bende bugün öğrendim benimde oğlan👶😍 Sağlıkla doğsunlar inşallah . Sanki cinsiyeti öğrenince daha bı heyecanlandım bizimki 21 haftalık daha yeni gösterdi cinsiyeti🤭
Yesimmm1 42_Saripapatya_42 valla utangaçlar başkaları 12 ci haftada öğreniyo ben 18 e kadar zor durdum😂
42_Saripapatya_42 Yesimmm1 Çok güzel 😍 adıyla yasasin inşallah.bende emir koymayı düşünüysunuz ilk oğlum Ömer 😍
42_Saripapatya_42 @42_Saripapatya_42#1185864ya ilk erkek gibi ama Kordonda geçmiş olabılır dediler sonrakinde kız gibi dedi ve en son gittiğimde 21 Seymen erkek dedi
Senaylcf Bende 15+2 de öğrendim kız🥰 ama 2 hafta sonra yine gelin tam kesinleşir dedi neden öyle Dedi bilmiyorum 🥴