Evet 😁çok erken öğrenmişsin.İnşAllah çok güzel geçer hamileliğin.Sakın korkma neden zamanında kese görünmedi kalp atışı duyulmadı diye.geç döllenme olmuş herşey bir hafta geriden gelecek ama şanslısın beslenmene dikkat ederek en kritik dönemde bebeğine faydalı olabilirsin.