[silindi] 20 haftalık hamileyim paket düşünmediğimden sadece doktor önerisi-tavsiyesi olan var mı? Başka hastanelerde de doğuma gelen doktorlar olabilir uygun olması önceliğimdir yoksa paket fiyatları vs çok uçuk 😦🤗
Aysegulce [silindi] Etlik Lokman hekim dr. Elif terzi ye gidiyorum 4750 TL bu yıl için doğum fiyatı Muayne ücreti 135 TL Nst 54 TL İkinci doğumum olacak inşallah çok memnunum doktorumdan ❣️😍
[silindi] Aysegulce ne güzel 🥰 ben de bakmıştım ilk doğumumda oraya ama yenidoğan ünitesi olmayınca vazgeçmiştim. Hala yok mu acaba
Aysegulce [silindi] 35 hafta ve üstü doğanlar için var fakat yeni bina ya geçtiler orda yapılacağını söylemişti Elif terzi daha küçük bebekler için Hatta sen dogurmadan yapılmış olur dedi benim son 17 gün kaldı doğuma 😁 ama sorgulamadim yapıldı mı diye
[silindi] Aysegulce normal eski binada yok ama ya o yüzden vazgeçmiştim ama yenide olur muhtemelen ☺️👍🏻Bi arayıp sorayım teşekkürler
Aysegulce [silindi] bende öyle sanıyordum ama Elif Terzi eski bina da da vardı 35 hafta doganlara dedi şaşırdım . Yeni bina da daha küçükler için yapılacak dedi 🤷 bende muayneye gittiğimde sorarım inşallah ☺️☺️