Arkadaşlar merhabalar, hem tanışma bahanemiz olsun hemde soru işaretlerini giderelim. İlk muayenem 5+6 da oldu. Koruda Özge hocaya gittim. Ama koru Hastanesi’nde Eylül yada ekimden beri çalışıyormuş . Pek bilgi de edinemedim. Ona muayene olan varmı ? Memnuniyet yada memnuniyetsizliği olan varmı. Doktor tavsiyesi olan varmı ? Erkek doktorlardan çok cekinecegimi düşünerek hiç erkek doktor düşünmedim . Bunlar benim hayatımdaki ilk jinekolojik muayenelerim oluyor. Çekiniyorum biraz. Bu arada 28 yaşındayım. İlk gebeliğim dememe gerek yok sanırım 🤭 Sincandaki koru Hastanesi’ne gidiyorum