Sinem2284 Arkadaşlar merhaba tüp bebekle 7 haftalık hamileyim bugun kalp atışlarını duymak için doktora gittim fakat kesenin 5 haftalık göründüğünü gelişiminin geride olduğunu söyledi yani sadece kese var böyle Bi durum yaşayıp hamileliği devam eden oldumu
Alwayshope Sinem2284 bence bekleyin görünmesi lazım. Çünkü normal gebe kalmış olsanız hani boş gebelik falan diye düşünebiliriz ama sonuçta tüp bebek olduğu için direk embriyoyu transfer ediyorlar ya o yüzden bence siz 7 değil 5 haftalık hamilesiniz kese yeni oluştu 1 hafta 10 gün sonra da bebeği görürsünüz bence
Alwayshope Sinem2284 bende son adet tarihine göre 7 haftalığım ama geçen gittiğimde 6+5 çıkması gerekirken 6+1 çıktı benimde tüp bebek
Sinem2284 Alwayshope inşallah dediğiniz gibi olur ilki kimyasal oldu bu ikinci denememdi doktor çok umutlanmayın deyince moralim çok bozuldu